søndag den 14. august 2011

Fødselsdag,19 år!!

I dag er det min fødselsdag! YAY. Nu er dagen så ved at være slut, og det har bare været sådan en skøn dag, lige fra start til slut.

Jeg blev jo vækket i morges med morgensang.. og som sædvanligt havde jeg ikke sovet. Okay, jeg havde nok sovet lidt, men jeg lå vågen længe og ventede på at far, mor og Lea skulle komme og vække mig.
Så kom jeg op til et lækkert morgenmord som far havde stået for. Der var rundstykker og røræg, bacon og coctailpølser. Og te og juice. Mums mums! Og så fik jeeg jo også mine gaver, og faktisk fik jeg ting jeg havde ønsket mig. Af Lea fik jeg en box med Charlie Chaplin film, og to af dem er allerede blevet set. Super god gave. Jeg er virkelig vild med Chaplin, og vil gerne se flere film med ham. Af mor og far fik jeg, troede jeg, en bog om Jane Austen. "Nu åbner jeg bogen", kom jeg til at sige, fordi jeg kunne mærke, at det var en bog. Først var jeg lidt "skuffet" for jeg havde ikke ønsket mig noget om Jane Austen.. Men så lå der er papir inden i, hvor der stod, at jeg skulle kigge i mors og fars seng, dér lå den rigtige gave; et makeup-spejl! Super cool. det er virkelig flot, og lyser også rigtig godt op. Det er jeg virkelig glad for.

Farmor kom om eftermiddagen, og af hende fik jeg 150 kr. Altid skønt med penge. Jeg ved ikke helt hvad jeg vil bruge dem til. Hun havde også en gave med fra Hanne og Torben, hvilket var en bog ("Børnenes Bog") som jeg aldrig har hørt om, eller set. Den lyder ret god, og så er forsiden virkelig flot, så den glæder jeg mig til at læse!

Klokken 16. kom Marianne og René, og af dem fik jeg 250 kroners gavekort til matas. FEDT. Det er jo noget der kan bruges.
Så spillede vi lidt tegn og gæt, hvilket var super hyggeligt. Det spil er altid ret sjovt. Aftensmaden var lasagne, og selvom far havde lavet to, fik vi kun spist den ene.. men den var virkelig lækker. Nu glæder jeg mig til noget mere i morgen. bagefter spillede vi, selvfølgelig Den hængte mand, og det er jo et spil vi kan lide, og vi er efterhånden alle sammen blevet ret gode til det.
Lea havde en god banankage, så vi fik ikke spist de vaffelis vi havde købt. Men så har vi dem til nogle andre dage, det er jo også dejligt.

Her til sidst har vi bare siddet og hygget og snakket, og nu er Marianne og René taget hjem. Det er lidt ærgeligt, at min fødselsdag er en søndag denne gang, ellers kunne de måske have blevet lidt længere. Og jeg behøvede ikke tage i børnehave i morgen. Ah, men det går vel nok. Jeg bliver bare træt, for jeg får ikke meget søvn.

Nu er jeg 19 år. Dette er mit sidste teenage-år. Det er lidt vildt at tænke på. Og så føler jeg mig jo slet ikke som en på 19. Jeg er jo så lille..

IMG_6611

IMG_6500

//AWFOM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar