torsdag den 2. august 2012

Det sidste stykke tid

Nu er det vidst på tide, at jeg får opdateret denne blog. Der er gået utrolig lang tid, og jeg har ellers haft rigeligt med tid til at skrive. Jeg har nok bare været for doven til faktisk at sætte mig ned og tænke over hvad der er sket i den tid jeg ikke har skrevet på bloggen.
For ca. 2 måneder siden blev jeg endelig færdiguddannet pædagogisk assistent (og at skrive det, her 2 måneder efter, er stadig underligt. Pædagogisk assistent). Det er helt vildt fantastisk, at jeg allerede er færdig med skolen, og faktisk har en udannelse. Det kan jeg ikke helt komme mig over.
Før dimissionen var der jo de frygtede, for De var frygtede, eksamenen. Jeg skulle op i SKP og temaprojekt. SKP var det fag jeg mindst ville op i, så det var ikke vildt fedt, at finde ud af, at det var det fag man skulle op og snakke om til eksamen. Ikke nok med det, så trak jeg lige præcis det emne jeg ikke havde læst op på, men det var jo så heldigt, at det var en 24 timers eksamen, så jeg havde tid til at læse op på emnet.
Jeg synes selv eksamen gik godt. Jeg var ikke specielt nervøs derinde, og snakkede godt. Jeg fik et 7-tal, og det er jo også godt nok. Jeg er og bliver bare ikke helt vild med det 7-tal.
I temaprojekt havde vi skrevet en opgave først, som vi så skulle snakke om til eksamen, uden at sankke om præcis det der stod i opgaven. Jeg havde skrevet opgaven sammen med Ifrah, og vi havde drevet om børn og konflikter.
Eksamen gik fantastisk, nok en af de bedste eksamenen jeg har været til. Jeg var rigtig afslappet, og svarede godt på lærer og censors spørgsmål. Jeg fil 10, og selvom det lyder dumt, så blev jeg (og er stadig) rigtig skuffet over, at jeg ikke fik 12. Jeg synes helt klart, at jeg havde fortjent det, og jeg kan ikke se hvorfor jeg ikke skulle få det. Jeg var virkelig god til den eksamen, så det er altså irriterende, at jeg ikke fik det 12-tal!

Så alt i alt var det nogle gode eksaminer, og dimissionen var også r rigtig god, hvor man kunne sige farvel til alle. Jeg skulle selvfølgelig tabe mit eksamensbevis (som den eneste!) lige da jeg havde fået det. FML. Men jeg er nok endelig blevet voksen nok til, at sådan noget ikke påvirker mig så meget. Jeg klarede situationen ret godt, synes jeg selv!

Jeg har så haft ferie siden da, og det har bare været vildt dejligt at få slappet af, og nyde at have tid til at lave det man vil!
Lige nu er det teknisk set sommerferie, så hele familien har fri, og vi får rigtig hygget os. Mor og far har været på ferie alene i en uge, mens Lea har været på Vig festival for at arbejde. Så de dage harjeg været alene hjemme, for første gang hvor jeg skulle sove i huset alene. Jeg var alene i 4-5 dage, og det var sådan set ret hyggeligt. Det var lidt uhyggeligt om aftenen, men jeg klarede det!

Nu skal Lea og jeg til London for at se OL. Jeg har gået og glædet mig i SÅ lang tid, og et er vildt at det allerede er snart! Jeg glæder mig til god OL stemning, god sport og shopping. Jeg håber jo på, at jeg får købt en masse neglelak! Vi smutter lige om lidt! Yay!

//AWFOM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar