tirsdag den 4. august 2009

Hikke.... hikke... hikke

Jeg har været med min Momme på arbejde idag, og det var rigtig hyggeligt! Til frokost fik vi bagels, og det smagte simpelthen SÅ godt. Jeg kunne virkelig leve af bagels. Jeg elsker cream cheese.

Jeg har haft hikke 6 gange idag! Hvor vildt er det ikke lige? Jeg bliver altså sur hvis jeg stadig har hikke når jeg skal sove, for der er virkelig ikke noget værre. Jeg har virkelig ondt i maven af alt den hikke. Puha.

Jeg mangler 3 afsnit af Heroes sæson 3, men jeg gider ikke se dem, for så skal jeg se resten på nettet. JEG ELSKER HEROES.


Good stuff:
www.youtube.com/watch?v=gBpYyTofvww &feature=related

Idag skal jeg nå at læse Harry Potter og dødsregalierne færdig, så jeg kan komme igang med sofies verden.


//AWFOM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar