mandag den 20. juli 2009

Super Hiro Heroes!

Dagen startede med at jeg stod op klokken.. Tja, omkring 8-halv 9, og så tog mig mor, far og jeg ud til Bilka hvor jeg købte TO SÆSONER AF HEROES! Det var meningen at jeg kun skulle købe den første, men jeg kunne lige så godt. Så det endte med at jeg købte begge to, hvilket jeg er rigtig glad for. 100 kr. for første sæson, og 200 for den anden. Det var nu ikke så galt igen.
Boksene er virkelig flotte;













Da jeg kom hjem gik jeg på nettet og søgte efter billeder til en bog jeg er i gang med. Harry Potter billeder. Det gik ret meget af dagen med, da jeg også skulle printe ud, og bruge en masse farve fra printeren.
Efter dette lavede jeg solbærte, lavede min bog og så Heroes. Jeg begyndte forfra, jeg var ellers nået til episode 12, men jeg kunne ikke huske hvad der var sket, så jeg tænkte at det nok var bedst. Jeg synes virkelig at den serie er genial!
Jeg fik kun set 2 afsnit, for så skulle jeg se Friends, as always!

Klokken 20.00 så hele familien mandagsfilm - just a walk in the park. Den var ikke specielt god. Den var sød, men så amerikansk. Men det var hyggeligt at se film med familien. I morgen skal vi se Karate kid! <3

//AWFOM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar