tirsdag den 24. november 2009

Ghost Whisperer <3

En af mine nye yndlingsserier er Ghost Whisperer. Jeg elsker elsker elsker den serie. Jeg er begyndt at se den på kanal 5, fordi vi jo har fået de nye kanaler, og jeg er bare hoppet direkte ind i det. Men den er bare så spændende og jeg går bare og glæder mig til klokken 19.00 hver aften, for IHH, jeg er så vild med den serie. Jeg elsker Jennifer Love Hewitt! Hun er så pæn, og hun har de flotteste kjoler og andet tøj på i GW!
Det er faktisk den eneste serie jeg følger med i (Og så den fantastiske serie Glee, som jeg er begyndt at følge med i torsdag klokken 21 på norge 2 eller sverige 4.. kan ikke huske det).
Jeg skal også i gang med at se Lost, så jeg er klar til den sidste sæson, som vidst nok starter i Januar. Jeg elsker stadig Lost, selvom jeg ikke helt fatter den. Men det er sådan en dejlig serie, og karakterene er bare så fantastiske.


//AWFOM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar