onsdag den 2. december 2009

JUL!!!

HEJ BLOG <3

Så er det endelig jul! Jeg har glædet mig så meget til julen i år, for i år er jeg hjemme hele julen, hver dag. Hvor er det skønt ikke at gå i skole om julen! Det er super hyggeligt at mor også er hjemme, så vi rigtig kan julehygge, se film, filte os v. Det er skønt. Denne jul bliver bare så hyggelig. Mit kalenderlys er bare lidt træls, for det tager så lang tid at brænde ned. Men det går nok.
Jeg har startet en lille "juleleg" for familien. Hver dag skal de finde julemandens forsvundne ting, og de får hints til at finde dem. De synes vidst det er ret sjovt :D. Jeg kan bare godt lide at skrive det, og det er ret sjovt at finde på. Det eneste der er et problem er, at det er svært at gemme tingene i huset, nå alle er hjemme, for jeg vil jo ikke opdages. De skal jo helst ikke vide hvor tingene er, ellers ville det jo ikke være sjovt.

I dag har vi set lidt Krumme (Det er godt nok den "forkerte" Krumme, men den er god alligevel). Desværre skaber dvd'en sig utrolig meget i øjeblikket, så vi skal vidst snart have en ny.
Senere så filtede vi, Lea, mor og mig. Det var virkelig hyggeligt. Lea fik lavet den flotteste kagepige i hvod filt, med en sød grøn kjole på. Den var så dejlig! Mor lavede nogle rigtig søde grise! Og jeg fik lavet en engel og en rød fluesvamp. Imens vi filtede hørte vi selvfølgelig julemusik! Lea og mig fik også lavet kranse til kirkegården, hvor vi skal hen på fredag eller lørdag.

Well, det var det. Der sker ikke få forfæedeligt meget, så der er ikke så meget at skrive. Men Lea og mig skal til Malmø på fredag, så det kan være der bliver noget at skrive om dér.


//AWFOM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar