tirsdag den 22. december 2009

Avatar


Jeg var i Cinemaxx med Lea og Elias og se Avatar i dag, I 3D og det hele! Lea og jeg havde jo nogle biletter med popcorn og sodavand, og den sidste billet købte vi bare. Der var lidt kaos i starten, for ham manden der ordnede billetterne, kom til at tage vores popcorn/sodavand billet i stedet for den rigtige billet. Men vi gik bare tilbage til ham og sagde det, og så ordnede han det.

Men filmen.. WOW. Det er godt nok en af de bedste film jeg har set længe. Historien er fantastisk, og alle effekterne er bare så flotte! Den film er bare så flot! Den var godt nok lang, men jeg synes ikke at det var så slemt, for den var virkelig god! Desuden var skuespillerne virkelig gode, så det var bare skønt at se! Jeg har ret svært ved at udtrykke hvad jeg synes om den, men jeg synes virkelig at den var fantastisk!
Desværre synes jeg ikke at 3D effekten virkede så godt, men Lea og Elias kunne godt se det. Men egentlig gjorde det mig ikke noget, for den er virkelig god alligevel! Wow. Det er virkelig en film jeg skal have på DVD engang. Så flot film. Ikke så svært at forstå at det er den dyreste producerede film nogensinde!!


//AWFOM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar