onsdag den 3. februar 2010

LOST

Jeg har set SÅ meget lost på det seneste. Jeg manglede 6 afsnit, så lørdag så jeg to afsnit, søndag så jeg to afsnit, mandag så jeg et afsnit og tirsdag så jeg to afsnit.
Og wow wow wow. Mit yndlings Lost afsnit er nok det sidste afsnit i sæson 5. Det er bare SÅ godt. De sidste par minutter er bare så forfærdelige og sørgelige, og jeg græd bare så meget. Og selvom jeg var imod det i starten, så elsker jeg virkelig Sawyer og Juliet! Jeg synes de er så søde sammen, og man kan virkelig bare se hvor meget Sawyer elsker hende. Der er så sødt!
Da episoden var færdig, var jeg helt ude af den. Det var som om hele serien var slut. Jeg hulkede ligefrem. Jeg synes bare det er sådan en fantastisk serie!

I går var der så Lost sæson 6 premiere i USA, og som den fan jeg er, har jeg været på nettet i dag og se episoden (eller episoderne, da det er en dobbeltepisode). Jeg gider simpelthen ikke vente til ahvor den kommer i Danmark! Hvad sker der for det? Argh.
Anyways, jeg har set det første fra sæson 6 i dag, og wow. Det var virkelig fedt.

Efter Juliet har fået bomben til at springe, ser vi Jack som sidder i flyet og der kommer lidt turbulens, men flyet styrter ikke! Så de lander i LA som de skulle.
MEN så kommer man tilbage til øen, hvor Jack, Kate, Sawyer, Jin, og alle de andre stadig er. Dvs. nu er der to "verdener" en hvor flyet ikke styrtede, og en hvor det gjorde. Lidt weird.
Locke er blevet den mest uhyggelige i hele serien og der er så fedt. Faktisk er det ikke helt Locke, men "den sorte røg" som han åbenbart kan forvandle sig til.. Det hele er lidt underligt og ufatteligt, men virkelig cool.

Sayid dør, men til allersidst vågner han op igen og siger "What happend" eller sådan noget. Nogle tror at han er blevet til Jacob, for ja, Jacob er blevet dræbt af Ben.. Men kan det virkelig være sandt!?


LOST er seriøst den fedeste, underligste mest fantastiske serie nogensinde, og jeg ELSKER DEN! Jeg håber bare så meget at denne sæson bliver afsluttet på en god måde! Det fortjener både serien og seriens fans! :)





//AWFOM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar