tirsdag den 9. februar 2010

Opdatering, pladder, what?..

Jeg glemmer hele tiden denne her blog, og det er sådan en skam, da jeg elsker den. Jeg tror måske at jeg vil pifte den lidt op, da jeg er blevet lidt træt af dens look. Jeg har desuden rigtig mange steder hvor jeg skriver, både min bog blog og serie blog og så min dagbog, så det bliver lidt forvirrende en gang i mellem, men jeg skal nok huske at skrive i denne blog også. Det er også meget sjovere nu hvor jeg har fået et nyt lækkert tastatur! :)

I dag har jeg set et afsnit af Friends som jeg aldrig har set før. Jeg ved det, hvem ville have troet det? Det var et virkelig sjovt afsnit, og jeg ville så meget have husket det hvis jeg havde set det før. Det undrer mig bare at jeg ikke havde set det før, da jeg har set alle de andre afsnit (tror jeg da)

Jeg har fundet ud af at Claudio fra Coheed også har lavet solo sange, og de er virkelig gode. Jeg synes virkelig at han er fed. Han har den skønneste stemme! Der er ingen anden der lyder som ham.

I morgen kan jeg se Lost igen!!!! YAYAYAYAYAYAY. Jeg elsker Lost. Bare ærgerligt at det ikke kommer hver eneste dag :D

Anyways, det må være nok for idag. Jeg er træt, og stor jeg vil smutte i seng. Jeg ved godt at det er tidligt, men hey, det er da rart ;D



//AWFOM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar