fredag den 23. september 2011

Hyggelig efterårsfridag

I dag har jeg haft fri, og jeg har bare haft den skønneste dag! Jeg stod op ved halv 9-tiden og begyndte at lave makeup og pakke en lille taske, så jeg kunne smutte til bageren. I denne uge har jeg været på en lille "Ingen sukker" kur, dvs. intet slik(og ikke noget pålægchokolade eller syltetøj om morgenen!). Jeg har dog fået sukker i min te, fordi det er jeg nødt til. Men slik har jeg intet fået af, så derfor havde jeg lovet mig selv en kanelsnegl. Så jeg kørte til bageren og købte lidt bagermad, kanelsnegle, chokoladeboller og et almindeligt rundstykke.
Før jeg kørte helt hjem, stoppede jeg ved Kastanie alléen og tog lidt billeder. Der er super flot allerede, men jeg glæder mig til, at alle bladene bliver helt orange.

Da jeg kom hjem, lavede jeg en kop te, smurte mit rundstykke, snuppede en kanelsnegl, og gik udenfor og læste mens jeg spiste min morgenmad. Så skønt!

100CANON


//AWFOM

1 kommentar:

  1. LÆKRE billeder. Du er godt nok smuk!
    Og hey, hvis du er ligeså sød som SMUK, så kig lige forbi min blog! Så følger jeg også din ;)

    SvarSlet