onsdag den 7. september 2011

Jeg hader...

København i øjeblikket, med alt det metropis man er igang med at bygge. De busser jeg plejer at tage ind til børnehaven, kører en kæmpe omvej pga. vejarbejde, og de er altid vildt proppede, så man ikke får en plads før 3 stop inden sit stoppested. Det er seriøst ligesom at være tilbage i Paris, hvor metroen også var helt syg. Ej, det var selvfølgelig lidt værre dér, men det er sku lige ved. Man kommer virkelig hinanden ved i de busser. Det er virkelig irriterende. Så jeg er begyndt at komme hjem 17.15 hver dag. Hvor skønt er det lige?
Heldigvis har jeg fri i dag, så jeg ikke behøver at tage de dumme busser.

Apropos børnehaven, så går det super godt. Jeg synes virkelig, at det er et smadder hyggeligt sted, med søde voksne og børn. Jeg glæder mig faktisk til, at jeg skal i gang med min aktivitet til praktikopgaven. Jeg har planlagt at lave noget med fimoler, så det skal nok blive ret sjovt.


//AWFOM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar