tirsdag den 6. marts 2012

Forår.. så småt

I weekenden sad jeg uden for og lavede lektier. Det var ikke vildt varmt, men jeg kunne da sidde derude uden jakke. Solen skinnede, og det var faktisk super dejligt.
Jeg fik også gået lidt rundt i haven og set på de fine blomster og skønne tegn på foråret.
Det er virkelig skønt, at det er begyndt at lysne, og bliver varmere i vejret. Jeg kan godt lide vinter, men jeg er træt at koldt og snusket vejr. Så at få solen at se igen, er simpelthen så skønt!

Denne uge er den sidste rigtige uge på skolen, altså med almindelig undervisning. Det gik først lige op for mig i dag. I næste uge begynder vi på et projekt, og så er resten at skoletiden sådan set eksamner. Det er simpelthen for vildt at tænke på. Om ca. to måneder er jeg færdiguddannet. Jeg kan ikke helt forstå det.
I går satte mor og jeg os så ned og søgte ind på diverse pædagogseminarier. Jeg valgte Sydhavn som førsteprioritet, for de er den eneste der har den nye linje med digitale medier, som jeg synes er rigtig spændende.

100CANON1

//AWFOM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar