fredag den 9. marts 2012

Hvad sker der lige for...

at jeg har haft hikke FEM gange i dag? Altså helt ærligt.

Men udover det, så har det været en skøn dag. Vi fik fri fra skole, fordi vores lærer havde barn syg, og selvom vi ellers kun skulle have haft en kort dag, så var det fedt at få endnu tidligere fri!
Da jeg kom hjem kørte far og jeg til Lyngby storcenter, fordi jeg skulle bytte en bog i Bog og ide. De havde dog ingen bog og ide, så vi gik til Lyngbyhovedgade hvor der lå en. Så fik jeg byttet "Havets Katedral" til Hungergames på dansk (Fordi jeg vil nå at læse den igen inden filmen, og simpelthen ikke orker at læse den på engelsk)

I dag fik jeg også ENDELIG mine China Glaze Hunger Games neglelakker, som jeg har ventet længe på, og jeg er så glad for dem. De er simpelthen så flotte!

Lea har lavet lækre vafler, mor og jeg har set X-factor, far har gået og målt op til en neglerack jeg vil have han skal lave.. Super hyggelig og dejlig dag.

I morgen skal jeg ses med Hjorten Lorten. Dejligt! <3


//AWFOM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar