tirsdag den 22. september 2009

Jobsamtale på torsdag, serier, bog blog

Jeg skal til jobsamtale i Netto på torsdag! Det der er irriterende ved det er, at det er på Frederiksberg.. Jeg ville gerne have et arbejde der var lidt tættere på hvor jeg bor Men det er fint nok. Jeg var så optaget af at få adressen, at jeg næsten glemte at høre efter tidspunktet. Jeg tror nok det var klokken 13.

Heroes sæson 4 begyndte i går, og jeg er stadig langt fra færdig med sæson 3, fordi mig og min søster ser det sammen, og det har vi ikke altid tid til. Jeg var lige inde på facebook og læse kommentarer til Heroes Officielle side, hvor de spurgte hvad folk syne om sæsonpræmieren, og jeg kom til at læse en spoiler! Argh!

Jeg er efterhånden begyndt at betragte Heroes som min yndlingsserie, men i morges så jeg et afsnit LOST, og jeg ved ikke helt. Min yndlingsserie var LOST i rigtig lang tid, og jeg elsker LOST. Genial serie, men waaay to twistet for mig at forstå. Og det er Heroes også ved at blive, hvilket er så irriterende. Jeg er ved slet ikke at fatte Heroes. Der foregår hele tiden så mange historier på samme tid, og å er det bare blevet for indviklet det hele. Det er så ufatteligt, at alle gode serier skal blive så svære at forstå. Det er som om det er en regel! Det er jeg altså ret sur over. Men jeg elsker Heroes!

I dag skal Lea og jeg se 2 afsnit af 3 sæson af Gossip Girl! Jeg glæder mig SÅ meget!!

//AWFOM
PS: Jeg har desuden lavet en ny blog. En bog blog www.coewless.wordpress.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar