torsdag den 24. september 2009

Netto

Netto
Jeg elsker Netto, og Netto elsker mig.

Jeg har været til jobsamtale i Netto i dag. Jeg var skide nervøs, og kunne seriøst godt have overvejet ikke at komme, men det var faktisk ikke så slemt. 'Sigurd', ham jeg snakkede med, var rigtig sød, og spurte ind til en masse ting med efterskolen og sådan. Jeg synes selv at det gik ret godt, men nu skal han jo også lige have nogen andre til samtale, så nu må jeg se. Han spurgte om mine dårlige sider, og så var jeg nødt til at sige, at jeg ikke er så udadvendt. Det håber jeg ikke han lagde alt for meget i. Men det gik fint. Jeg kom 15 minutter før, og snakkede så allerede med ham dér, og så var jeg ude af butikken allerede klokken 13.13.
Det værste ved i dag var faktisk, at jeg sad ved siden af en gammel dame i bussen på vej hjem, som lugtede at vandmelon. Meget mystisk.

MEN JEG ER IKKE DØD, og jeg er så småt ved at være overbevist om, at man ikke kan dø af, at være til jobsamtale.

Nu vil jeg lave te, og spille sims, og tænkte over hvor sej jeg er. (Wow, det var egoistisk!)


//AWFOM
PS:Den Netto jeg var til samtale ved, ligger på Duevej. Totalt weird!


Før jobsamtale:


Efter jobsamtale:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar