mandag den 21. september 2009

Random skribleri

Jeg kan simpelthen aldrig huske min kode til denne blog! Og det værste er at det er den samme kode jeg bruger til Youtube, men der kan jeg godt huske den. Det er skide irriterende!

I dag har jeg stenet lidt for groft. Jeg har været ret træt. Faktisk prøvede jeg at komme irgang med at skrive en sims historie, men jeg kan ikke komme på et navn til den, så jeg er allerede gået i stå. Jeg prøvede også at spille lidt sims, men dér gik jeg også lidt i stå.Hm.

Jeg har købt The Lost Symbol af Dan Brown her for et par dage siden, og jeg elsker elsker elsker den! Min yndlingsbog over alle bøger, er Engle og Dæmoner, også af Dan Brown, og The Lost Symbol er virkelig næsten lige så god. Godt nok læser jeg den på engelsk, så jeg forstår ikke alt hvad der står, men hold da op hvor er det en god bog! Den er så spændende, og jeg synes bare at Dan Brown skriver så fantastisk! Alle kapitlerne ender med en cliffhanger, hvilket er så skønt, for så bliver man bare ved og ved med at læse <3

Nu har jeg igen været for længe oppe. Jeg kan sikkert ikke komme op i morgen- Ah. Men i morgen VIL jeg læse The Lost Symbol. Fjernsynet og computeren har vist brug for en fridag.




//AWFOM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar