lørdag den 18. juli 2009

... and the halfblood prince!

Så, ny blog. Hej.

Jeg har haft andre blogge, men dem har jeg glemt, og nå starter jeg så forfra. Det er sommerferie og jeg er lige stoppet på efterskole, hvilket var trist men også dejligt. Det er rart endelig at have ferie, har været på ferie i Polan og hos min farmor, og det var super dejligt! Mit værelse roder, men ikke så meget som det har gjort.
Vel, en lille introduktion, ikke at det behøves.

I morgen nat klokken 00.05 skal jeg ind og se fu*king HARRY POTTER OG HALVBLODSPRINSEN sammen med min søster, og jeg glæder mig så meget. Jeg er blevet mere og mere Harry Potter fan på det sidste, hvilket nok skyldes at jeg lige har læst hele serien igennem, er dog stadig i gang med nr. 7. Jeg elsker de bøger. Jeg fatter ikke hvordan man kan lave noget så fantastisk!
Anyways, jeg glæder mig super meget, Halvblodsprinsen er min 2. yndlingsbog, så jeg håber virkelig at den lever op til mine forventninger! Jeg var en anelse skuffet over 5'eren, som ellers er min yndlingsbog i serien. Der manglede alt for meget. Men nu må vi se. Jeg tror den bliver god.

Jeg fik set noget Tour de France idag, hvilket var fedt, eftersom Nicki Sørensen vandt!! Jeg har aldrig været den helt store "tour- freak" , men mine forældre og søster er vilde med det, så jeg er også begyndt at se det. Jeg elsker Chris Anker!!!
Nicki's sejr var bare så flot, og det var dejligt at se hvor glad han blev. Hans ansigtsudtryk var virkelig priceless! Han kunne bare ikke fatte hvad der lige var sket. Det var så skønt!




//AWFOM
(Nårh ja, jeg har fået nyt "brugernavn". Normalt bruger jeg brugernavnet Coewless, men jeg havde lyst til noget nyt. Nu kan det så ses at man er lidt Harry P freak ; D)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar