lørdag den 18. juli 2009

Høj på Potter?

OMG!

Okay, så klokken er halv 4, og jeg har lige været inde og se Harry Potter og Halvblodsprinsen!! Den opfyldte alle mine forventninger, virkelig! Det var den fedeste film jeg har set længe, og jeg er så glad for at den ikke skuffede mig! Jeg er SÅ glad for at der er så mange vigtige ting fra bogen med, noget de missede rimelig meget i den forrige film, så det er jeg bare så glad over!

Først og fremmest, kærlighed! En stor del af denne film, og jeg synes det er fantastisk. Harry og Ginny bliver forelskede i hinanden, og endelig finder både Ron og Hermione ud af at de er vilde med hinanden, selvom de dog ikke finder sammen.. endnu. Alle tegn på forelskelse og kærlighed i filmen er super skønne. Og scenen hvor Ginny og Dean kysser er fantastisk!

Draco. Jeg elsker Tom Felton mere og mere. Han er fucking dejlig at se på, og han er en fantastisk skuespiller. Jeg elsker ham i denne film. Jeg synes han lever så godt op til bogen, og jeg kunne ikke være gladere for dette! Han er bare fantastisk.

Dumbledore og alle minderne, fantastisk. Det første minde på Romeos børnehjem.. wow! Det var virkelig som jeg havde forestillet mig det, og drengen der spiller Voldemort som ung er fantastisk!
Schnobbevoms minde er også bare så fantastisk! Jeg elsker virkelig hvor meget teenage Romeo ligner den unge version af ham. Det er genialt. Plus at han også bare spiller fantastisk. Hele scenen er generalt meget som jeg havde forestillet mig den.
Jeg elsker elsker elsker når Harry og Dumbledore er inde i grotten for at lede efter Voldemorts horcrux. For det første er det så meget som jeg havde forestillet mig det. OG min yndlingscene i hele denne film er så meget når Inferi'erne kommer op af vandet. Det er fantastisk. Pisse flot lavet, og virkelig meget efter bogen. I love it! Og Dumbledore er fantastisk når han drikker af karret. Fantastisk!

RON! Ultimative yndlings figur, stærkt efterfulgt af Draco. Rupert er fantastisk i denne film. Han er sådan en god skuespiller. Han er seriøst genial når han spiser Harrys chokolade med kærlighedseliksir i. Det er hylende morsomt!
Og en anden ting der er hylende morsomt er, når Harry har drukket sin flaske med Felix Felicis. DET ER FU*KING SJOVT. Jeg grinede så meget!!

Slutningen er så sørgelig. Jeg må indrømme at jeg græd så meget da Dumbledore døde. Der var forfærdeligt. Det var pisse flot lavet, og det var helt rigtigt!

Uh! Og snape er mere genial i denne film end nogensinde! Han er fantastisk!

Hele den film er bare så vanvittigt sjov, og jeg elsker det. Den følger bogen SÅ godt (efter min mening) og alt det vigtige er med. Jeg kan ærligt indrømme at dette allerede er en af mine yndlingsfilm! :]

Jeg er blevet høj på Harry Potter. Kan man det?


Super nice billede! <3

//AWFOM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar