lørdag den 18. juli 2009

Pænt værelse og underlig film

Jeg er endelig blevet færdig med at rydde op på mit værelse. Det tog godt nok sin tid, 3-4 uger. Men det er blevet rigtig fint og hyggeligt, og nu har jeg faktisk lyst til at være her, så det er jo dejligt.
Så jeg har ryddet op hele dagen, og støvsuget for at få alt støvet og edderkopperne væk. Jeg har smidt helt vildt mange ting ud, og det var rigtig dejligt at få det gjort. Nu mangler jeg bare mit skab, som mere eller mindre ligner et bombet lokum.

Jeg har lige siddet og set den mest underlige film på kanal 6, den hed Locusts day of destruction. Den handlede om virkelig syge græshopper som var ved at overtage hele USA. Den var pisse skræmmende og klam, men den var ret god. Jeg er nu ellers ikke så vild med sådan noget.

I morgen skal jeg læse Harry Potter. Jeg er stadig i gang med at læse 7'eren, og jeg har været i gang i virkelig lang tid, og jeg savner at læse. Jeg har ikke lavet andet end at stene og rydde op og se film. (Så btw Princess Protection Program færdig, super dejlig dårlig film. Jeg så også I love you Beth Cooper, som faktisk er virkelig sød!)
Jeg tror også at jeg vil spille noget sims, for det er virkelig lang tid siden. Jeg burde virkelig også spille noget sims 3, for jeg har slet ikke fået spillet det sådan rigtigt.
Jeg skal også se Touren, for den skulle vist være ret spændende i morgen.


//AWFOM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar