mandag den 19. oktober 2009

246?!*_!RT%!!S>¤/§Y/"84327!!

FUCK NETTO!!!

Ja, det lyder jo ikke ligefrem som en glad pige, der kommer hjem fra en god første dag i Netto. Well, det er det bestemt heller ikke!
Det gik sådan set fint til at begynde med. Det var ikke chefen jeg snakkede med, men en anden, og han besluttede sig for at vise mig rundt, hvilket selvfølgelig var smart nok. Da vi så kommer til slutningen af rundvisningen, siger han "Ja, men jeg regner jo med at du sidder i kassen i dag". Så kigger jeg underligt på ham og siger nej, for det er ikke det jeg ansøgte om, og det var ikke det job jeg ville have. Så ser ham på mig som om jeg er mærkelig, og så beslutter han sig for at ringe til chefen, Sigurd, som jeg jo var til jobsamtale hos. Fint nok, det er fair. Men da ham dér så giver røret til mig, og Sigurd så siger "når jeg forklarede om opgaverne, så var det både oprydning og rengøring, men også at sidde i kassen" øh NEJ. Ikke én eneste gang da jeg var inde til jobsamtalen nævnte han ordet kasse, eller at jeg skulle have noget at køre dér. Og hvorfor skulle han også det, når stillingen slet ikke nævner noget med kassen. Der står fucking oprydning, rengøring, bytte varer for kunder, ordne flaskeautomaten os v. men INTET overhoved INTET om kassen! Fuck hvor blev jeg sur. Og ikke så meget over at de totalt havde løjet over for mig, men mere over, at det var mig der fremstod som en idiot, både over for ham rundvisnings duden og Sigurd. De talte til mig som om jeg var titalt dum, og at det bare var den mest indlysende ting i verden! ARGH hvor blev jeg fucking sur.
Så jeg gik rasende ud af butikken og ringede straks til Lea. Da hun tog telefonen begyndte jeg at græde og skælde over de fucking Netto folks opførsel. Lidt senere blev jeg hentet af mor og far, og det var dejligt!

Nå, men nu boykotter jeg altså Netto. Ej, nok ikke, men IH, det var da godt nok den dårligste oplevelse jeg længe har.. oplevet.


//AWFOM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar