lørdag den 31. oktober 2009

Jeg ønsker dig en..

GLÆDELIG HALLOWEEN

- det har været sådan en hyggelig dag idag. Dagen startede med, at jeg var med far ude og handle. Vi fik købt rigtig mange ting. Da vi kom hjem gik jeg i gang med "stor bagedag",og Lea og jeg havde købt meget krymmel og farvestof igår, så jeg kunne dekorere kagerne rigtig flot. Jeg startede med at lave de sædvanlige småkager, med flagermus, hekse, spøgelser, katte og edderkopper. Jeg lavede dem i tre farver; almindelig (brun), orange og sort. Bagefter lavede jeg minikage muffins. Da jeg var færdig begyndte jeg at dekorere dem. Jeg lavede fire glasurer, hvid, sort, orange og rød, og fik lavet nogle rigtig gode kager:





senere på aftenen sminkede jeg mig, som en heks, åbenbart, fordi det er jo Halloween! Og så tog jeg billeder, fordi jeg selv synes at jeg så ret cool ud.






















//AWFOM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar