søndag den 18. oktober 2009

Sverige, forkølet + spændende nyheder

Okay, long time no see I know. Den. 9 (var det Leas fødselsdag) og jeg far til FUCKING GREEN DAY KONCERT. Det var nok den vildeste oplevelse i mit liv, no kidding! Jeg var derinde med Christina og hendes veninde Liv, som er virkelig sød. Vi kom klokken lidt over 13 og dørene åbnede klokken 18.30. Well, det var lang tid at vente, og så især når vi først skulle se det skide opvarmningsband. Men faktisk var de okay, bortset fra at deres numre var lidt for ensformige. Men så kom Green day. OMG, jeg tror stadig ikke på at jeg har set dem. De er SÅ gode live, og det var så nice at de spillede en helt masse gamle numre og ikke kun de nye. Og de fedeste, som kom virkelig uventet var, at de spillede min all time favourite sang, Basketcase, den første Green Day sang jeg lærte uden ad. Hold kæft hvor blev jeg glad dér. Det var fandeme den niceste oplevelse!!
Desværre fik jeg det ret dårligt da jeg kom hjem. Jeg Havde ondt i maven da jeg ikke havde spist noget, og mig hoved var irriterende.. Det var noget lort.


Dagen efter koncerten skulle jeg til Sverige i en uge med familien som traditionen følger, og det var som sædvanligt super! Det eneste der er ærgerligt er, at jeg var syg hele ferien. Jeps, jeg blev forkølet allerede en af de første dage, super neder! Jeg fik virkelig ondt i halsen og blev skide snottet, og det ødelagde ligesom lidt ferien for mig. Men jeg prøvede at holde humøret højt, og det tror jeg at de andre synes jeg gjorde fint.
Det var ellers lidt af en Sveriges ferie! Der skete en helt masse og vi fik oplevet en masse ting. Vi fik set hele 6 elge og for første gang en han elg.. Han havde dog kun et gevir, hvilket ærgrede os lidt, når vi nu endelig så en. Men det er super fedt! Elge styrer, seriøst. Sådanne store dyr, der render rundt i skoven og er vildt svære at se. Go elge!
Ellers var huset vi boede rigtig hyggeligt, og en anelse uhyggeligt, efter vi fandt ud af at der boede et spøgelse dér, en dame der havde mistet sit barn, men hun var ikke uhyggelig. Efter vi fik det at vide begyndte radion at tænde af sig selv flere gange i løbet af ferien på helt forskellige tidspunkter.
Det var en god ferie, på trods af min forkølelse. Jeg ville bare gerne have været en lille smule mere frisk, men what ever.


Et par billeder:






Underlig rækkefølge, men hyggelige sveriges billeder.

En spændende nyhed, som ikke er så ny længere er, at jeg har fået jobbet i Netto!! Jeg er ret glad over det og alligevel ikke. Jeg kan ikke rigtig se min selv som en netto pige, men det må jeg hellere se at begynde på :). Men jeg skal starte i morgen, og jeg er ret nervøs, men jeg glæder mig selvfølgelig også. Det skal nok gå.


//AWFOM
PS: Jeg fik lige totalt Savage Garden flip igen. Jeg elsker dem!! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar