fredag den 2. oktober 2009

Malmö i morgen!!

DO YOU WANT TO SEE THE WORLD?
Af The Kooks. Det er den sang jeg ALTID har på hjernen. Underligt. Engang var det I belive I can fly.


I går havde jeg bare den største Tycho Brahes dag! Det værste der skete var, at jeg tabte en del brun/grøn MAC pigment i MAC butikken, og det kunne bare ikke komme væk fra bordet. Og bagefter var mine hænder helt brune og skinnende, så det lignede det mest forfærdelige selvbruner. Så jeg gik rundt med hænderne i lommen resten af dagen.
Så meget som jeg måske elsker pigment, så er det fandme også en pain in the ass at få væk igen.
Nå, men Lea og jeg var også i biografen, for at bruge de fribilletter jeg havde fået til det dér Twilight interview jeg var til engang. Så vi valgte at se The Proposal, og den var faktisk ikke så dårlig. Den var utrolig kliché, men det var den bedste af den slags film jeg har set. Og så var skurspillerne ret gode!


I dag har jeg ikke rigtig lavet noget. Jeg har siddet på badeværelset, som sædvanligt, (fordi det er det bedste og varmeste sted at sidde!) og set et afsnit af The Vampire Diaries. jeg kan altså virkelig godt lide den serie. I går sad jeg inde på badeværelset og læste 100 sider af The Lost Symbol. Jeg håber på at blive færdig i dag.

Lige nu sidder jeg og ligger billeder ind fra min fars kamera og mit eget, og så skal jeg til at redigere nogle simsbilleder, fordi at det simpelthen er så hyggeligt og sjovt! Ej, men der er faktisk ret sjovt, og jeg har simpelthen så mange billeder fra mit simsspil, og noget kan jeg jo ligeså godt gøre med den, ik?

I morgen skal jeg til Malmö med Christinz, og jeg glæder mig bare så meget. Det bliver helt vildt hyggeligt. Så skal vi sikkert snakke lidt Green day. Nu er der kun 7 dage til koncerten. Det er helt vildt, og totalt underligt. Jeg tror ikke rigtig at jeg fatter det endnu, før at jeg faktisk er dér!
Og så skal vi ind i den fedeste butik ever, nemlig fantasy bog butikken! Vi brugte bare al tiden dér sidst vi var i Malmö, og vi skal nok også få brugt meget tid dér i morgen. Jeg regner med at købe en af de andre bøger i serien Night world, jeg købte nemlig vol. 2 sidst, og jeg vil gerne have hele serien. Og ting er jo billigere i Sverige!


//AWFOM
PS: Obama var i DK i dag, hvilket er fedt! Obama er sku en sej mand. Nu er han allerede væk igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar