onsdag den 12. maj 2010

Jack Johnson + regn = < 3 

Skrevet på vej til skole: 
Nej hvor det dog regner! Jeg sidder heldigvis i bussen nu, så her er dejlig tørt og varmt. Jeg sidder og hører Jack Johnson, og det er nok noget af det bedste musik man kan høre når det regner. Dejligt stille og behageligt, skønt! Jeg har stadig ret meget neder på, over at jeg ikke skal se ham på roskilde. Det er den eneste grund til at jeg vil til Roskilde. Men en eller anden dag! Jeg skal nok få set Jack Johnson live en gang! Jeg håber virkelig, at han kommer til Danmark meget snart igen! :)
 
I morgen og fredag har jeg fri pga Kristi himmelfartsdag, så når jeg kommer hjem har jeg fire skønne fridage! Herre dejligt. 

Idag har vi kun to moduler, så jeg kommer forholdsvis tidligt hjem, og så kan jeg slappe af og læse :)


Peace out!


//AWFOM


Ps: Det har været en skøn dag!!!

1 kommentar: