tirsdag den 18. maj 2010

Neglelak, fri, Fisketorvet!

Nu er det et stykke tid siden jeg har skrevet. Hvad skal jeg skrive om?

Well, jeg har faktisk fået min Twilight/New moon planner ting! Den er mindre end jeg troede den ville være, men den er rigtig nice! Og så var der endda en gratis Twilight musemåtte med, så den har jeg skiftet min grimme sorte runde én ud med. Nizzle.

Siden sidst har jeg også fået de neglelakker jeg har bestilt! 24 vildt lækre neglelakker. De er seriøst vildt lækre. Jeg har dog kun prøvet 3 ind til videre, men jeg har heller ikke haft dem i så lang tid. Men de er virkelig flotte!!

I dag har jeg desuden vundet en konkurrence på den negleblog jeg følger! Vildt nice. Jeg vandt 1. pladsen, og så har de endda postet min deltagelse på deres blog. Så jeg har fået lov til at vælge 3 sæt neglelakker, men ca. tre i hver. Vildt nice!!Jeg synes også at jeg havde gjort ret meget ud af det, så jeg er vildt glad for at vinde!


I dag skulle klassen og jeg have været på tur med vores sundhedsfagslærer, men hendes datter var syg, så vi fik at vide at vi havde fri. Og så fik vi at vide at vi alligevel skulle blive på skolen og lave opgaver, men der var ikke nogen opgaver til os.. så fik vi fri. Så besluttede jeg og tre andre tøser fra klassen, at tage på fisketorvet, som jo kun ligger 3 stop væk fra skolen (hvilket vi virkelig burde benytte os noget mere af!). Klokken var kun 9, så der var ikke nogen butikker åbne, så vi gik bare lidt rundt, og følte at vi var med i en gyserfilm eller sådan noget. Vi talte desuden lidt om, at se en film, men vi kunne ikke blive enige om hvilken, så det droppede vi.. Ind til senere, da to af de andre stadig gerne ville i biografen, og jeg havde brugt mine penge. Og så skulle de endda se The Last Song, som jeg vildt gerne vil se, for den film som de originalt ville have set var allerede i gang.. Så det var lidt irriterende at de tog ind og se den, når jeg også gerne ville se den.. Oh well.


Nu vil jeg lige skrive lidt til mine andre blogs, og så vil jeg læse lidt Bran Hambric! :)


//AWFOM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar