torsdag den 6. maj 2010

Im a nerd.. and I like it!

Well, sådan er det. Jeg har lige købt noget lidt nørdet. Jeg har købt en Twilight New Moon diary planner ting, og den er SÅ sej, spækket med alverdens cool ting, plus at man får en blyant og en mussemåtte med! Nizzle to shizzle!
Ja, jeg elsker Twilight, og hvad så? Jeg synes, det er fedt at have fan-ting som denne, og desuden er den virkelig nice. Som en person der elsker at skrive dagbog og planlægge, OG som elsker Twilight, så er dette da bare den fedeste ting. Der er desuden vildt søde billeder fra filmene deri, og der er vildt mange sider. Så den glæder jeg mig til at få! ;)

twilight1

Fortæl mig så lige, at den ikke er vildt nice!? Prøv lige at se den!!!
Jeg glæder mig herre meget til at få den. Og når jeg gør, skal jeg nok poste nogle billeder af den.
Twilight FTW!

//AWFOM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar