onsdag den 26. maj 2010

Lost, Glee, Skole og andet crap

So, det er vidst tid til en lille opdatering. Der er faktisk sket ret meget her på det sidste, og alligevel ikke så meget. Giver det mening? Oh well, jeg fatter det selv.

Det det er sket for nylig er, at Lost sluttede her i mandags, og det var epic! Der er ingen andre ord der forklarer det bedre. Jeg synes det var fantastisk, og nøj hvor jeg tudbrølede. Der var næsten ikke noget tidspunkt hvor jeg ikke græd. Så snart jeg stoppede, kom der noget at græde over igen! Det var simpelthen en alt for rørende afslutning, og den kunne ikke have været bedre. Jeg synes de kom godt ud af det med slutningen. Især selve slutscenen var jeg vild med, hvor Jack og Vincent ligger i junglen, lige som i piloten.. og så lukker Jack øjnene og dør. FANTASTISK!
Og så mødes alle sammen i det sidste afsnit. Det var alt for skønt at se dem alle sammen samlet igen! Shannon, Boone, Charlie (<3) osv.. Desværre kunne jeg godt have brugt at Michael og Walt var der.. Dem savner jeg, og de var altså nogle af mine yndlings. Men jeg synes det var så smukt alligevel, og det var bare sådan en god slutning, med at de alle sammen er døde og er i himmelen. Først synes jeg det var lidt plat, men nu synes jeg faktisk at det er rigtig godt!
Jeg kan slet ikke fatte at det er slut! Min yndlingsserie er slut. Ikke flere afsnit! Det er altså virkelig underligt.. Men så må jeg bare begynde forfra :D
Så resten af den dag var jeg sådan lidt trist..
Egentlig ville jeg så poste nogle billeder her, for ja, jeg tog billeder af mig selv der græd, men det ser altså alligevel for dumt ud. Så det må man bare forestille sig.


Desuden har jeg, efter Lost er sluttet, fået indhentet Glee, så nu er jeg helt med igen. I forgårs så jeg fem episoder, og det gjorde jeg også i går. I dag har jeg set det nyeste afsnit. Glee er helt sikkert i min top 5 yndlingsserier. Den gør mig bare så glad, og samtidig kan den få mig til at tudbrøle. Den berører virkelig nogle gode emner.. Den er så fed!
Desuden synger de alle sammen bare SÅ godt. Jeg kan slet ikke fatte, at der er nogen der synger så godt! De er så talentfulde. Jeg ønsker mig virkelig Glee soundtrackene! De kunne være virkelig nice at have.

I skolen er vi nu gået i gang med vores ”store” projekt, som ve har tre af (det sidste er vores eksamen). Der har været nogle store problemer med grupperne, og folk blev skide sure og sådan. Det var latterligt, men nu har vi fundet ud af det. Det er ikke min ønskegruppe, men det skal nok gå. Vores emne er Overvægtige børn, og det er selvfølgelig super spændende, så det skal nok blive fedt at arbejde med. Vi har sådan cirka tre uger til det, så det skal nok bliver godt!

Der er selvfølgelig også sket andre ting. I søndags var Lea og far til Copenhagen Marathon, og mor og jeg tog på cykeltur/skovtur.. hvor vi havde madpakke og hjemmebagte muffins med. Det var en vildt lækker tur. Vi fin desuden kørt 28 kilometer. Er det lige fedt eller hvad!? Vejret var ikke fantastisk, men det var okay. Vi frøs i det mindste ikke.
Jeg har desuden også vundet neglelakker! Yays. Dem glæder jeg mig herre meget til at få. Og i dag har jeg lavet jordbær designs på mine negle.. Super sødt!

That’s all for now. Peace out home dogs!


//AWFOM
PS: Jeg har også fået læst Bran Hambric færdig. Den er nu officielt en del af min hylde med yndlingsbøger. Så hurra for det! Den var alt for god! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar