søndag den 8. august 2010

At være syg.. BAH!

Jeg er gået hen og blevet syg. Jeg vågnede i morges, og var bare helt stoppet til i næsen, og havde bare så meget snot i halsen.. Skønt ikke?
Så her i dag har jeg bare slappet af, og har ikke rigtig orket noget, fordi jeg bare føler mig så dvask. Mit hoved gør også ondt, jeg snotter totalt meget, og det er bare noget lort. Heldigvis har det regnet ret meget, så det har virkelig passet til mit humør. Jeg ved ikke, om jeg bliver hjemme fra arbejde i morgen, nu må vi se. Lige nu er jeg ikke så oplagt, for jeg er bare så sløv, men jeg vil helst ikke have en sygedag allerede.

Being sick sucks, really!

Det gode er, at det er under en uge til min 18'års fødselsdag! Jeg glæder mig ret meget, ved ikke helt hvorfor. Jeg glæder mig altid vildt meget til min fødselsdag. Jeg sover aldrig, hvilket er totalt surt. Jeg ville gerne prøve at sove når Lea, far og mor kommer og synger.. vi må se, om jeg kan sove natten til lørdag, let's hope so.
Det er altså weird at jeg bliver 18, for jeg føler mig ikke som én på 18. Jeg er meget umoden af min alder, men so what. For min skyld måtte tiden gerne skrues tilbage til jeg var 12. Jeg husker det som en god alder!


//AWFOM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar