lørdag den 28. august 2010

Verdens sejeste legetøj! Yep, that's right, TOY STORY!

Lea og jeg var inde og se Toy Story 3 i går.. Og den var helt og aldeles fantastisk! Jeg havde nok ret store forventninger til den, men den skuffede overhoved ikke. Den var tusind gange bedre end jeg kunne have drømt om. Jeg havde glæder mig SÅ meget til at se den, og jeg elsker den! Jeg kan slet ikke vent med at se den igen og få den på DVD!
Der er bare så mange fede ting i den film. Disney Pixar er jo fantastisk, men Toy Story filmene er og bliver de bedste. Alle filmene er gode! Men 3’eren er nok min yndlings. Den kommer bare rundt om sådan nogle gode emner såsom kærlighed, venskab, familie, onskab, at vokse op osv. Og disse emner gør bare filmen så rørende, at jeg faktisk stortudede 4 gange i fimen.. Helt seriøst, huklede! Jeg elskede især den anden halvdel af filmen, fordi der bare var så meget spænding og action!

Hvad jeg elsker ved Toy Story, og især denne Toy Story film, er hvor detaljerede de er. Det lagde jeg virkelig mærke til i denne film. Det er sådan en film, man bare kan sætte på pause, og så sidde og studere alle de ting der er. Der er simpelthen så mange små detaljer, der bare gør filmen så gennemført og gennemtænkt. Det er helt vildt genial!
Og så er der jo alle de nye karakterer; Barbie, Ken, Teddy, Big Baby osv. Og alle sammen er dejlige. Min yndlings i hele filmen er helt klart Ken. Vi så filmen med dansk tale, og whoever der har lagt stemme til ham er fantastisk. Den stemme passer bare perfekt til den karakter. Ken var så hylende morsom, jeg grinede hver gang der var en scene med ham!
Jeg elsker elsker elsker den nye Toy Story film. Den er helt perfekt!

I går var i det hele taget bare en skøn dag. Toy Story og shopping. Vi gik nemlig også lidt rundt på Fisketorvet og fik købt to sæsoner af Dexter (Lea købte sæson 2 jeg købte sæson 3), billig makeup (Gosh til 20kr stykket!) en Opi Neglelak (Miami Beet, vildt flot), og så fik jeg køb en ret dyr pude i Bahne (800kr). den er virkelig flot, og helt perfekt til læsning. Love it!

Desuden har jeg fået det makeup jeg havde bestilt fra Allcosmeticswholesale, og det er så lækkert. MAC er altså bare skønt. Jeg glæder mig til at få det prøvet. Det er meget ”efterår”, så det er jo bare perfekt!

IMG_6870

I dag tog mor og jeg på biblioteket, så jeg har fået lånt tre bøger, de sidste i serien Den Store Djævlekrig. Så jeg skal til at læse nu!


//AWFOM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar