søndag den 8. august 2010

What made me happy today 7. august

Matasgavekort på 150kr, en tidlig fødselsdagsgave fra Benny, Betina og Kirstine. Ret nice, for jeg mangler faktisk nogle ting fra matas, så det er jo perfekt!

Benny og Betina kom på besøg i dag, fordi de skulle aflevere Kirstine til et arrangement med Girltalk, som var her i kbh. Så de kom her ved 4-tiden og så har vi ellers bare hygget med grilmad og jordbærkage (som jeg lavede i morges, mums!) og så har vi spillet krolf. Jeg var rigtig god, men jeg vandt sevfølgeig ikke. Her til aften har vi set Kriminalkommisær Barnaby. Det var ret sjovt, men totalt uvirkeligt.
Kirstine kom også tilbage her sent på aftenen, og det lød til, at hun havde haft det rigtig hyggeligt, så det var jo bare dejligt!


//AWFOM
PS: Nu vil jeg læse. Jeg skal lige blive færdig med Heksejægerens kamp!!
PPS: Selvfølgelig blev dette indlæg postet ét minut for sent, så der er nu den 8. august. Bullshit. Whatever.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar