søndag den 15. august 2010

Min 18 års fødselsdag!

I går var det så min 18 års fødselsdag, som jeg så spændt havde ventet på, og jeg kan vidst roligt sige, at det var en helt fantastisk dag! Jeg var simpelthen også bare så glad hele dagen, og det var bare sådan en dejlig dag med familien og gæsterne!

Som sædvanligt, når det er min fødselsdag, sov jeg ikke. Eller jo, jeg sov noget af natten, men jeg lå vågen et par timer, indtil familien kom og vækkede mig med fødselsdagssang og flag! Jeg ved ikke hvorfor, men jeg kan seriøst aldrig sove, jeg ved godt, at det er utrolig barnligt, men sådan er det.
Så kom jeg op til et fint morgenbord med rundstykker, chokoladeboller og gaver og flag i vindueskarmen. Super hyggeligt! Jeg fik ikke spist så meget, men det plejer jeg heller ikke på min fødselsdag, da det er så spændende med gaver og sådan noget! Og wow, jeg fik nogle gode gaver. Jeg er helt vild glad for dem alle sammen. Af Torben og Hanne fik jeg 200 kr., det samme af farmor. Vildt fedt, penge kan man jo altid bruge! Af Marianne og René fik jeg et gavekort til Frederiksberg centret på 500 kr.!! Helt vildt. Af Lea fik jeg rigtig mange ting, som alle sammen er fantastiske. Jeg fik nogle vildt fede lyserøde sko som hun havde købt i Grækenland. Dem havde jeg på hele dagen! Jeg fik også nogle rigtig søde negleting, også fra Grækenland. Og så fik jeg en fotobog, med billeder af mig selv, som jeg havde ønsket mig, og den er rigtig flot! Og det er ikke kun på grund af hvad der er på billederne ;)
Af mor og far fik jeg bogen ”Jeg dræber” som jeg bare har ønsket mig så længe! Den virker så god. Og så fik jeg et papir hvorpå der stod ”Se i sofaen”, hvilket var meget mystisk. Men i sofaen stod så en boks med et klæde over, og gæt hvad det var? GILMORE GIRLS boksen! Den havde jeg ønsket mig, så den blev jeg vildt glad for. Og den er bare så flot!
Så det var en rigtig dejlig morgen!
Senere gik jeg i gang med at lave cupcakes, med rød og hvid icing. De blev rigtig flotte.

Klokken 16 kom Marianne, og så sad vi alle sammen og snakkede, drak champagne (jeg drak børnechampagne, for det er det bedste!) og spiste slik. Og så spillede vi Tegn og gæt, og det var virkelig sjovt. Desværre vandt mit hold ikke, selvom vi helt klart var bedst.. Det var i hvert fald sjovt, og René kom også (han havde været ude og se fodbold) og nåede lige at være lidt med.

Senere fik vi god mad, sushi! Det var lidt mere fornemt end bare at bestille nogle pizzaer, og nu var det jo også 18’års, så det måtte godt være lidt klasse! Det smagte virkelig lækkert, og jeg tror, at alle var ret vilde med det. Efter maden spillede vi ”Hvem vil være millionær”, med mig som gamemaster/vært. Faktisk var det første gang, at vi har været tæt på at vinde millionen. Begge hold nåede op på en halv million, men tabte så det hele på gulvet. Men det var i hvert fald virkelig sjovt!
Så spiste vi cupcakes, og de smagte ret godt, selvom de var meget søde pga. icingen. Bagefter spillede vi ”Den hængte mand” hvilket også var helt vildt sjovt. Det er sådan et spil vi bare skal spille til min fødselsdag! Og det var ret sjovt, for jeg havde lavet noget med nogle kategorier, så det blev lidt anderledes. Det var rigtig sjovt, og holdene var gode til at finde på ord. Aftenens bedste ord var ”Campinghabit”, som var virkelig svært at gætte.. det blev næsten hængt en mand!

Ellers hyggede vi bare og snakkede og fjollede, og det var bare så hyggeligt!
Det regnede, nej, styrtede ned hele dagen, hvilket det ellers aldrig gør på min fødselsdag, så vi kunne slet ikke være ude og spille spil, som jeg ellers havde tænkt mig. Det var ærgerligt. Vejret var bare virkelig dårligt! Men på en måde var det ret hyggeligt at sidde og høre på regnen. Men jeg vil altså lige sige, at det ikke var min skyld, at vejret var sådan, for jeg har været rigtig sød i år :D.

Så det var bare en virkelig god dag, og jeg kunne ikke have ønsket den bedre! (Jo, måske lige med vejret!)

Lidt billeder af gaver!:

IMG_6399

IMG_6394

IMG_6403

IMG_6405



//AWFOM

2 kommentarer:

  1. GILMORE GIRLS-BOKSEN! ÅÅÅÅRRRH EVA! :0

    jeg er glad for at høre, at du havde en dejlig dag :) see you friday!

    SvarSlet
  2. Jep, GILMORE GIRLS. Jeg tænkte nok, at du ville synes det var fedt! :D. Det er også bare en nice serie! Og mange tak, for den allerførste kommentar på min blog. Det er hyggeligt!

    Yes, See you friday! :D

    SvarSlet