søndag den 19. september 2010

Dagen

I dag har været en helt vildt dejlig dag! Den har været dejlig afslappende, og samtidig har jeg lavet en masse! SKØNT!
I dag har jeg bagt æbletærte, og, if I might say so my self, så var den skide god! Det synes alle i familien faktisk. Den var meget bedre end jeg havde forventet, og den var endda virkelig nem at lave. Så den skal jeg helt klart lave igen! Opskriften er fra en jeg følger på youtube (hun har endda lavet en video hvor hun laver tærten!)

Seriøst, den er bare lidt for lækker. Og jeg har taget en masse billeder af den, fordi jeg ikke kunne lade være! Desuden, æblerne er fra haven, og det er de få brombær der er på også!

Dagen, d. 19 sept 005

Dagen, d. 19 sept 006
Jeg er begyndt at have min iPod med i køkkenet, så jeg kan læse opskriften på den. Det er skide smart!

Dagen, d. 19 sept 018

Dagen, d. 19 sept 017
Omnomnomnom!!!!


Hvad har dagen ellers stået på...? Tjo:

Dagen, d. 19 sept 009
Sims, Læse(mens sims loadede), spise, drikke! Livet!


Desuden, jeg har fået oprettet min Nem ID konto ting (hvilket jeg fatter nada af!)Anyways, så var jeg inde på min netbank for at ordne det, og tjekkede samtidig pengesiturationen. Jeg havde 3500 på opsparingskontoen og 3500 på den anden konto. Så jeg flyttede 2500 over på opsparingen.. Dvs. jeg har stadig ca. 1000 kr på min anden konto! NICE. Jeg aner ikke hvorfor jeg har så mange penge, jeg har lige brugt omkring 2000 på løbetøj, og 1000 på neglelakker, og penge til alt muligt andet. Det giver ingen mening, men hvor er det bare fedt! Næste måned køber jeg mig et kamera! :D


Sådan en dejlig dag!!!!!!


//AWFOM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar