lørdag den 18. september 2010

I love weekends!

Hvor er det dejligt, at have weekend! Jeg nyder det virkelig!

I dag tog far og jeg rundt for at finde dagbøger, fordi jeg er lige ved at være færdig med den jeg har nu, så jeg er nødt til at have en ny. Men man kunne ikke få den i nogen af de Arnold Busck'er vi var i, totalt nedern! Jeg bestilte så bare nogen på ebay, ebay er min ven!
Og selvom jeg ikke havde penge med, og det slet ikke var meningen at jeg skulle købe noget, så fik jeg lige købt (på mors kort) et par bøger i Spinderiets Arnold Busck, som har den FEDESTE fantasy afdeling. Helt seriøst, der er bare alle de fede bøger, og de er bare så smukke! Jeg var totalt glad, virkelig! Jeg kunne stå og hoppe af lykke, og bruge hundrede år dér! Jeg købte to bøger, den ene til 89kr og den anden til 50. Sådan et kup!

Ellers har dagen gået med at rydde op på værelset og støvsuge, og nu er her rent og lækkert! Jeg elsker det!
Så har jeg lagt neglelak, med en af mine nye neglelakker, som jeg fik i forgårs. Jeg fik min China Glaze Awakening kollektion, og den er bare så skøn! Flotte flotte neglelakker!

Nu vil jeg skrive dagbog, dailyboothe, måske læse lidt, og så vil jeg grybe til køjs!


//AWFOM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar