søndag den 12. september 2010

I'll keep on running..

Long time no see eh?

Jeg ved ikke hvorfor jeg ikke har fået skrevet, jeg synes nu egentlig, at der har været en masse at skrive om! :D

Sidste weekend var vi til familiefræs i Nybrog, sammen med hele familien. Og selvom jeg var syg, og ikke rigtig orkede det, så var det bare den dejligste og hyggeligste dag! Vi var på sådan et sted for handicappede/udviklingshæmmede, hvor der var de smukkeste udendørsarealer! Så vi sad uden for ved nogle bænke og spiste, lige ud til vandet! Så blev der spillet diverse spil, frisbee, krolf, kongespil og mange flere. Det var simpelthen bare skide hyggeligt!
Desuden havde stedet også en rigtig sjov legeplads, med balanceting og klatreting, og det var også bare vildt sjovt. Og igen, selvom jeg var syg, så havde jeg det herligt. Jeg løb rundt det meste af tiden.

Senere tog vi hjem til Benny og her blev der spist og drukket lidt, og ellers stod aftenen på Singstar, som jeg styrede rimelig meget! Det var første gang jeg prøvede det, og jeg elsker det! Hold kæft det var sjovt! Først turde jeg slet ikke synge alene, men det ændrede sig hurtigt. Jeg var den eneste der gerne ville blive ved med at spille, fordi jeg synes det var så sjovt!
Og al den syngen var bestemt ikke godt for min dårlige hals, så jeg smadrede den ret meget. Men sådan er det, når man vil have det sjovt. Om morgenen vågnede jeg bare med smerter i halsen og snot i næsten.. Og jeg var ret hæs.

Men det var bare en helt fantastisk dejlig dag, med dejlige aktiviteter og mennesker!

I går var Lea og jeg ude for at købe løbetøj. Vi har længe snakket om, at vi gerne vil igang med at løbe, for at forbedre vores kondition, så nu har vi endelig fået købt en masse grej! Så allerede da vi kom hjem tog vi en lille løbetur på 20 minutter. Og hold da kæft, vi har bare den værste kondition. Allerede efter 2 minutter havde vi sidestik.. SÅ det skal ændres! Men det var skønt at komme ud og løbe, og hvores tøj og sko fungerede perfekt!

Nu vil jeg smutte. Jeg har siddet foran computeren siden jeg stod op, så jeg må hellere lave noget andet! :D


//AWFOM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar