mandag den 27. september 2010

Syg... Og 100

Det har været nogle rigtig lorte dage. Det startede natten til søndag hvor jeg begyndte at kaste op. Faktisk kastede jeg op 6 gange. Det er flere år siden jeg har kastet op, og jeg havde helt glemt hvor klamt det er, og hvor meget jeg hader det. Så jeg kom op og sov ved mor, og kastede op hele natten. Forfærdeligt. Hele dagen havde jeg det også bare forfærdeligt. Jeg kunne slet ikke rejse mig, kun ligge ned. Heldigvis var jeg færdig med at kaste op, men jeg havde ondt i ryggen, hovedet og lidt maven. Jeg fik desuden næsten ikke spist noget, jeg var slet ikke sulten. Så jeg lå bare ned hele dagen og prøvede at sove. Det samme har jeg gjort idag, selvom jeg har haft det meget bedre. Jeg er dog stadig ikke helt frisk, så i morgen må blive til endnu en  sygedag..

Jeg hader ar være syg.. Bah!


//AWFOM
Btw, indlæg nr 100. Ikke just det positive indlæg jeg havde håbet på, på mit 100'ne indlæg, men det går nok. 100 er et dejligt tal.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar