søndag den 9. januar 2011

Begivenhedsrig weekend!

Der er sket en masse i denne weekend. Jeg har godt nok ikke haft meget tid til at slappe af, fordi der er sket så meget hele tiden, men det har været ret hyggeligt!

Fredag, efter jeg kom hjem fra vuggeren (klokken 15.30), kørte vi direkte til Roskilde for at holde bagjul. Vi kom jo ikke dertil til lillejul, så vi havde planlagt at vi kunne komme dertil og udveksle gaver og hygge. Og det var i hvert fald rigtig hyggeligt, og næsten hele familien var der, bortset fra Benny, Betina og Kirstine. Vi fik god mad og gode gaver.. som blev lagt under en plante. Det var rigtig dejligt! Jeg fik nogle duftlys, en bog, penge og en dvd, som jeg desværre allerede havde. Den har jeg dog fået byttet, så det var ko meget godt.

Lørdag var vi ude og køre. Vi skulle til Meyers Deli så jeg kunne købe noget til kollegaerne som en afskedsgave. Vi kørte også forbi Rødovre centret så jeg kunne bytte den film. Det var en ret hyggelig lille tur.
Resten af dagen slappede vi af, Lea fik pakket lidt og havde besøg, og senere på aftenen så vi Precious som jeg havde fået i stedet for den anden film.

I dag var vi tidligt oppe fordi Lea skulle køres til højskolen, hvor hun skal være i ca. et halvt år! Vi kørte hjemmefra ved 8.30 tiden, og kørte ellers af sted. Turen tog 4 timer, så det var 8 timer i alt! Det var rigtig lang tid, men tiden går jo hurtigt når man har det sjovt. Vi var jo med færgen, og der købte vi lidt slik, og jeg fik købt en neglelak.
Vi stoppede også så vi kunne spise vores mad vi havde med hjemmefra. VI hørte musik, læste, sov og alle mulige andre ting for at fordrive tiden. Det var hyggeligt.
Det er en rigtig fed højskole hun skal gå på. Virkelig godt værelse, lækker kantine og smuk udsigt. Det skal nok blive rigtig fedt for hende. Det var altså lidt svært at sige farvel til hende, så jeg græd også lidt. Det er svært, fordi jeg ved, at jeg først ser hende, sådan rigtigt, om ca. 4 uger. Det bliver så underligt at hun ike bare er her!

På vej hjem læste jeg og lå og slappede lidt af.

BTW, jeg har fået mit nye kamera for et par dage siden, så jeg tog nogle billeder på turen, men jeg gider ikke poste dem.. det tager for lang tid ;D


//AWFOM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar