fredag den 14. januar 2011

Sidste dag i vuggeren

Så stoppede jeg i vuggestuen. I dag var min sidste dag. Det er totalt underligt. Tænk engang, jeg har allerede været der i et halvt år. Jeg synes tiden er fløjet af sted, især disse sidste par uger. Det er ærgerligt, at jeg skulle stoppe nu, for det er nu jeg føler, at jeg er ved at have tjek på det hele :D. (stort set da)
Men i dag var en rigtig god dag, på trods for, at der 5 børn. Lidt surt at jeg ikke fik sagt farvel til resten, men sådan er det jo.
Senere på dagen fik jeg gaver, neglelaksfjerner og en neglelak, og en fin lille bog med billeder af børnene. Virkelig sødt. De blev desuden også glade for hvad de fik af mig, hvilket var nogle rigtige gode lakridser. Jeg havde desuden bagt muffins, for man skal jo have kage, eller et eller andet med, når man stopper.

Jeg blev hentet af far, og det var først da vi kørte væk fra vuggestuen, at jeg fik en klump i halsen og lidt tårer i øjnene. Det er altså lidt svært. Jeg var virkelig glad for at være der, og de børn var bare de dejligste, og det bliver underligt ikke at skulle se dem hver dag mere. Men jeg skal helt sikkert besøge dem!

Så skal jeg tilbage til skolen, men jeg har heldigvis lige en uges fri, og det er altså virkelig dejligt!

DSC00659


DSC00665


Jeg elsker mit nye kamera, og panoramafunktionen!


//AWFOM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar