lørdag den 1. januar 2011

JUL OG NYTÅR

Så er både juleaften og nytårsaften overstået, og vi er gået ind i det nye år 2011.

Jeg fik ikke skrevet om juleaften, så det vi jeg gøre nu, samt fortælle om nytårsaften!

I år kom vi ikke til lillejuleaften i Roskilde, fordi der var SÅ meget sne, og det gad vi ikke køre ud i. Så lillejul blev holdt herhjemme. Det var selvfølgelig rigtig hyggeligt, men jeg var alligevel lidt trist over, at vi ikke kom til Roskilde som vi plejer. Men det var alligevel en hyggelig aften. Far fik købt ind til lidt koteletter, og så hyggede vi ellers bare og slappede af, pyntede juletræ og sådan.
Juleaften var simpelthen så hyggelig og skøn! Maden var bare så god! Juletræet i år var SÅ flot! Meget større end det plejer. Gaverne var også herlige! Synes virkelig jeg fik nogle gode gaver.

IMG_2561

Sådan nogle dejlige gaver! Hjemmestrikket halstørklæde, tekop med si, bog, dvd'er! NICE.

I går, nytårsaften var også sådan en dejlig aften! Jeg stod for at pynte op og dække bord.
Aftensmaden bestod af tosk, til mor far og Lea og fiskefilet til mig.. som var virkelig god!! Desserten var, efter mit valg, bananasplit, med regnbueis og vaniljeis, og det smagte virkelig godt! Ind i mellem måltiderne var vi ude og fyre krudt af, og så havde jeg min nytårssurprise som i år var et puslespil. Familien synes det var rigtig hyggeligt at lave, så det var jo dejligt!
Aftenen var som den plejer. Vi slappede af med at se lidt fjernsyn, Rune Klan trylleshow, fyrede krudt af, så dronningens nytårstale, 90 års fødselsdag, drak champagne (børnechampagne!) og spiste kransekage og kanapeer . Vores klokken 00 raket var lidt af en fuser.. Eller en fuser var der ikke, for den virkede, men den var bare ikke særlig flot. Vi havde andre, billigere, raketter som var pænere. Lidt irriterende.
Jeg kom føsrt i seng klokken 2, og så sov jeg til omkring 12 i dag! Sådan er det når man går sent i seng!

IMG_2667

IMG_2864

IMG_2887

Nu er vi i gang med år 2011, og jeg håber, at det bliver lige så godt et år som 2010!



//AWFOM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar