tirsdag den 18. januar 2011

De sidste par dage

... har bare været så dejlige. Jeg nyder virkelig at have denne lille ferie, inden jeg skal starte i skole igen.

Lørdag gik jeg i gang med at redigere min NaNoWriMo historie. Nu har jeg også udsat det i lang tid, men det skal jo gøres. Heldigvis har jeg downloadet den gratis beta-version af Scrivener til windows, og det er simpelthen et fantastisk program. Det gør det meget lettere at overskue lange tekster. Så jeg har fået delt hele min historie op i kapitler, så det hele er lidt mere overskueligt. Heldigvis, fordi jeg vandt NaNoWriMo, kan jeg købe den rigtige version, når den kommer, billigere. Ret nice.

DSC00732

Lørdag fik jeg også Skypet med Lea, hvilket var super hyggeligt. Vi fik set første afsnit af Dexter sæson 4. Det var rigtig dejligt at se hende, og forbindelsen var meget bedre end sidst vi prøvede. Og jeg savner hende allerede ret meget.

Søndag sov jeg ret længe, og så kom far og gav mig morgenmad på sengen! Herre dejligt!

DSC00747

I dag har dagen stået på oprydning af skolepapirer. Alle mine papirer fra skolen har været helt rodet sammen, og derfor synes jeg det ville være smart at ordne dem, inden jeg skal tilbage. Det tog godt nok et par timer, men nu er alle papirer også sat fint i mapper, så nu skulle det vidst være ret overskueligt.

DSC00808

DSC00812


//AWFOM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar