mandag den 26. april 2010

Happy

En lille opdatering her på bloggen. Ikke fordi jeg har noget bestemt at skrive om, bare mere sådan generelt, og fordi jeg har lyst til at skrive.

Lige i øjeblikket er jeg super glad for mit liv. Don't get me wrong, jeg er altid glad for mit liv, men jeg er sådan rigtig glad for hvor jeg står henne i mit liv lige nu. Jeg begyndte på min uddannelse for tre måneder siden, og det er en af de bedste ting der er sket i mit liv. Jeg har altid ville være pædagog, og at tiden så endelig er kommet til at jeg kan få min pædagogisk assistent uddannelse, er bare fantastisk. Jeg føler at jeg vokser og bliver mere og mere voksen, selvom jeg altid vil være det barnlige lille barn på 12 år.
Jeg elsker virkelig at gå på den skole, og jeg er bare faldet så godt til. Alle er bare så søde, timerne er gode og det er bare skide godt. Jeg synes at alle snakker rigtig godt sammen, og vi er blevet godt mikset sammen allerede, hvilket er fedt. I starten var det selvfølgelig virkelig uhyggeligt, især for en person som mig, som ikke er så udadvendt og ikke snakker så meget, men jeg er virkelig overrasket over hvor hurtigt det har vendt, og nu er det ligesom bare blevet hverdag. Jeg ser de her mennesker hver dag, og jeg synes de er nogle rigtig gode klassekammerater.
Så jeg er bare så super glad for mit uddannelsessted. Jeg kan slet ikke fatte at jeg er på vej mod at blive pædagogisk assistent! Det virker lidt surrealistisk, men det er bare så fedt. Jeg er allerede uddannet når jeg er 19 og så kan jeg gå videre med at blive pædagog. Det er jo helt vildt.

Jo mere jeg tænker over det, jo sikrere er jeg på, at det er dette jeg skal være. Det er virkelig mit drømmejob. Mange synes måske det er nedern, og man tjener ikke mange penge, men hvad så? Jeg vil tusind gange gøre noget jeg synes er hyggelig og sjovt, og som jeg faktisk gider, end at tjene kassen. Og at arbejde med børn er da noget af det herligste man kan! Her forleden så jeg to halvstore piger løbe gennem springvandet oppe på Brønshøj torv, og de var bare så glade, og havde det bare så sjovt. Hvis det ikke skriger livsglæde, så ved jeg ikke hvad der gør. Det fik mig sådan til at smile. Jeg synes sådan noget er fantastisk.

Jeg er bare super glad i øjeblikket. Hele mit liv er bare skide godt, og jeg kan godt lide at minde mig selv om det. Jeg har et virkelig godt liv!
Forleden dag begyndte det at regne da jeg kørte hjem fra skole, og normalt ville jeg nok blive lidt "arh" over det, men jeg kunne ikke lade være med at smile. Selv ikke regnvejret kunne bringe mig ned. Det var faktisk vildt dejligt at køre dér i regnen og tænke over sit liv.


Det var hvad jeg havde at skrive. Totalt positivt og dejligt :D



//AWFOM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar