tirsdag den 1. juni 2010

Dagen og billeder fra haven

I dag har været en still og rolig dag.
Jeg mødte i skolen klokken 8.20, og var lidt ved at blive lidt bange, fordi der ikke var andre end mig dér. Men heldigvis kom folk efterhånden.

I øjeblikket er vi jo i gang med vores obligatoriske projekt, og min gruppe har om overvægtige børn. Hver gruppe skal skrive 2 sider pr. person, og indtil videre har vi skrevet 4.. så vi mangler stadig 4. Men jeg tager det bare helt roligt. Jeg gider simpelthen ikke stresse over det. Jeg synes faktisk, at det går ret godt i vores gruppe. Vi møder til tiden og arbejder helt til klokken 12, uden at tage pauser eller noget. Nogle dage får vi lavet mere end andre, men sådan er det jo :).
Det fede er virkelig bare, at vi har aftalt at møde klokken 8.30-12, uden pauser. På den måde får vi lavet noget, uden at bliver totalt overbelastede. Jeg kan godt mærke, at man bliver træt at at arbejde sådan non-stop.. Så det er bare nice at få så tidligt fri! :)

Da jeg kom hjem, regnede det en lille smule, gik jeg uden for i haven for at tage lidt billeder. Haven ser bare så skøn ud i øjeblikket, med smukke blomster og helt grønt græs. Desuden er syrenerne bare så flotte. Bare surt at de allerede er ved at blive grimme. Men nu har jeg taget nogle billeder af dem, som jeg kan nyde når de er væk.

1

2(1)

2

3

5

IMG_1000

Jeg elsker min have <3


//AWFOM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar