tirsdag den 6. april 2010

Fars fødselsdag! Makeup, og lidt irriteret

I dag er det fars 55års fødselsdag! Så vi har haft en rigtig dejlig dag, og fejret ham på bedst mulig måde, med morgenbord, gaver, kaffe og kage, og til aftensmad pizza med Marianne og René som gæster. Så som sædvanligt, super hyggeligt, og jeg håber, og tror, at far har haft en god dag (det har han faktisk lige sagt).
Så det har været en stille og rolig fødselsdag, men det er også hyggeligst!

Så i dag stod jeg op klokken halv 6, for jeg ville gerne være færdig med makeup og have tøj på, inden mor og jeg skulle vække far med vores svenske fødselsdagssang (Lea var desværre arbejde, men vi var jo alle samlet senere). Så far, mor og jeg spiste morgenmad sammen, mens far åbnede gaven fra mor (Linie 3 boks) og en af Leas og mine gaver (Rytteriet CD). Senere fik han en jazz CD, så Lea også kunne være med, mens han åbnede gaven :)

I dag lavede jeg, synes jeg selv, noget rigtig flot makeup. Jeg var faktisk ret stolt af det. Jeg tror jeg vil lave det samme i morgen, bare med nogle andre farver.. Blå, så passer det til det tøj jeg skal have på :D!
Jeg havde faktisk taget nogle billeder, så jeg kunne poste dem her, men de ser desværre ret grimme ud :D


Nu vil jeg virkelig virkelig gerne snart have at Transdesign får de neglelakker jeg skal købe! De har skrevet på deres side, at CG Poolside kollektionen kommer i den første uge af april, og den er ligesom ved at være ovre! God dammit, jeg vil så gerne snart købe de neglelakker!

En god ting though er, at min kamera bliver sendt i morgen, så jeg har det nok fredag. Yays! <3


//AWFOM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar