fredag den 16. april 2010

Gæt hvad jeg fik igår?

YEARH MAN! Endelig endelig endelig fik jeg mit kamera og min ipod touch! Og så endda på samme dag. Ret så overvældende, men super fedt! Det gik desuden op fpr mig, at det var to pakker med en værdi på over 10000kr. Omg, det er altså lidt vildt, men jeg er ret stolt af, at jeg selv har betalt det! :)

So, da jeg kom hjem fra skole igår, fjøj jeg straks i pakkerne! Det var virkelig superfedt endelig at åbne mine lækre ting :)
Jeg havde egentlig taget nogle åbningsbilleder, men jeg kan ikke finde ud af at poste dem ordentligt. Oh well, det går nok.<

Men jeg er super glad for mine ting. Ipod'en er fantastisk, og kan bare så mange ting. Internet, mail, kort (og google earth), spil, musik osv. Jeg elsker den. Det er virkelig det fedeste lille stykke gadjet! Plus at den ser über nice ud med mit spejl cover på! Så har jeg også altid et spejl på mig, skide smart.
Og kameraet er også bare skide godt! Altså, det tager jo fantastisk flotte billeder, og det er bare så lækkert. Jeg skal luge mestre film delen en smule, da det er lidt svært, men nu har jeg også kun haft kameraet én dag. Men det er virkelig fedt. Nu har jeg endelig mit eget kamera!! :D


Det var så her jeg skulle sætte nogle billeder ing, men jeg kan åbenbart ikke finde ud af det. Det må jeg så bare gøre en anden dag :D


//AWFOM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar