søndag den 4. april 2010

My name is Peter Pan, I don't want to grow up

De sidste par dage har været super hyggelige og afslappende. I fredags tog vi ned til farmor til hendes 82års fødselsdag, som vi holdte sammen med hende, roskildefolket (og Julie) Ib og Lissie og Ruth. Det var som sædvanligt super hyggeligt! Farmor er jo så dejlig, så det er altid hyggeligt at være hos hende. Hun havde pyntet bordet rigtig flot op til påske, og til frokost fik vi mad udefra. Det var super lækkert, og det er nok første gang at jeg faktisk har spist en forret som er anrettet på tallerknen. Farmor havde desuden en af sine veninder til at servere og vaske op, så det behøvede vi slet ikke at tænke på, så det var jo meget nice.

Det var en super hyggelig dag, og det var også rigtig hyggeligt da alle de andre tog hjem, og det kun var os og farmor tilbage. Så sad mor og jeg og læste og Lea, far og farmor og spillede 10000 og selvfølgelig vandt farmor 2 gange.
Vi tog af sted fra farmor ved 10 tiden næste dag, og kørte lige forbi en MC D på vej hjem, som vi spiste derhjemme samme med Elias (han har været her siden torsdag og bliver her til i morgen.. eller tirsdag, det ved jeg ikke helt.)

Vi, far og jeg, har endelig fået malet stuen færdig, så nu har vi flyttet alle tingene, som har stået i spisestuen, tilbage , så nu ligner det lidt sig selv. Nu er der til gengæld helt tomt i spisestuen, og den begynder vi på i morgen. Det er godt nok min sidste fridag, men jeg kan vel godt lige lave et par penselstøj.

Jeg har fået læst Pans hemmelighed på tre dage, og den var virkelig god! Jeg er slet ikke skuffet over den. Jeg tror faktisk at det er en af mine yndlingsbøger så god er den :).



//AWFOM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar