lørdag den 17. april 2010

Skrevet på iPod, det skulle jo prøves

Ja, jeg skulle jo prøve det. Min iPod kan jo gå på nettet, hvilket er super Nice! Det er virkelig fedt. Så nu synes jeg lige, at jeg ville prøve at skrive et blogindlæg fra min super fede iPod touch! Faktisk giver det mig også lidt øvelse i hvordan man bruger tastaturet, så det er jo meget godt.

Igår var det mors fødselsdag, og det var selvfølgelig rigtig hyggeligt. Dagen startede med morgensang og morgenbord med rundstykker og chokoladeboller, og gaver! Hun blev super glad for gaverne, men det var jo også ting hun havde ønsket sig :). Senere, om aftenen, fik vi burgere, og de smagte virkelig godt. Jeg kunne dog kun spise en. Til dessert fik vi den lækreste kage med brownie og is på toppen.. Og blåbær. Den smagte fantastisk!
Imens sad vi og så dronningen festmiddag, hvilket var lidt kedeligt, så jeg endte med at smutte nedenunder.
Så det var en rigtig dejlig dag, også henne i skolen, hvor vi legede og spillede musik :D

Mit kamera blev desuden brugt flittigt, og jeg fik taget nogle gode billeder, synes jeg selv.
Marianne og Rene kiggede faktisk også forbi i et stykke tid, rigtig hyggeligt, der er det jo altid!

Så, det var så mit første indlæg skrevet på min iPod. Det er faktisk ikke så svært når man først får det lært :). Så det kan jo være at jeg gør det en anden gang, hvem ved?


//AWFOM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar