lørdag den 10. april 2010

Gammel elevdag på KE, ingen kamera men ipod touch JA TAK!

I dag smuttede jeg til gammel elevdag på Kastanievej, og det var super hyggeligt! Selvom jeg havde sagt at jeg ville gå lidt efter frokost, så blev jeg der faktisk til det sluttede, og det er jeg ret glad for.
Det hele startede klokken 11, så Lisa og jeg nåede det lige, efter at være lidt lost. Så var der lidt taler og sådan, og så skulle vores årgang mødes med vores gamle kontaktgruppe. Det var herre hyggeligt at se Jens igen, da det var ret lang tid siden, og det var også rigtig skønt at se de andre fra kontaktgruppen og snakke om hvordan det går med os nu.
Bagefter det var der frokost. Det var ikke noget specielt, bare en almindelig buffet med pastasalat og frikadeller og sådan. Men det smagte sku meget godt.

Senere rendte vi bare lidt rundt på skolen, og vi tog også et smut hen i "Haven" og sad der lidt, indtil vi skulle tilbage og se underholdningen. Underholdningen bestod af et modeshow medtøj tøj syet af eleverne, og så var der nogle gamle elever og nogle af de nuværende elever der spillede musik. Jeg er så fucking jaloux på folk som kan synge, spille og skrive sange. Det er helt fantastisk! Dem det optrådte var helt vildt godt.. Især dem der spillede på trommer. Super nice!
Det sluttede klokken 16, og så blev jeg hentet. Jeg er ret glad for at jeg blev der og så underholdningen også, og det var bare en super hyggelig afslappet dag.

I dag blev jeg desuden vækket med et "Nu bliver dit kamera først sendt den 22." af mor, og så blev jeg lidt sur. Først siger de at det bliver sendt den 7. så siger de at det bliver sendt den 8., og nu den 22.! Jamen får jeg det så overhoved!
Men så for at blive lidt glad, foreslog mor om jeg så ikke skulle bestille min ipod touch, så det har jeg gjort! 3generation 32GB! Og så kostede den kun 2100(Med nogle virkelig lækre høretelefoner). Faktisk var det ikke meningen at jeg skulle have en på 32 til at starte med, men så tænkte jeg bare what the hell, den er sku ret billig, så hvorfor ikke? Så nu glæder jeg mig super meget til den kommer!






//AWFOM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar