tirsdag den 6. juli 2010

Kreativitet

GHOST BALLS.
I går dannede Lea og jeg et band.. eller en duo, kaldet Ghost balls. Det er et meget seriøst projekt vi lige er gået i gang med. Vi synger kun sange om spøgelser og hver sang på vores første album kommer til at være forskellige genrer. Meget spændende. Vi har allerede fået lavet et par sange, og Lea styrer seriøst til at skrive sange! Men min Ghost Giggle sang er nu også ret så fed. Vi er "startet" på fire sange, og de er, hvis jeg selv skal sige det, alt for seje.
Desuden fik jeg filmet lidt til vores musikvideo til sangen Ghosta, som Lea har skrevet det meste af. Den er virkelig fed.

Nu skal vi bare lægge vores videoer på Youtube og håbe på at der er én der opdager os.. Jeg kan mærke at det nok skal blive godt det her. Som jeg sagde til Lea, vi bliver større end Justin Bieber, helt seriøst. Vores evner er da så meget større end hans. Nu må vi vente og se. Sangene skal også lige skrives først.


//AWFOM
Well, man har da lov til at drømme at man faktisk kan synge, og blive kendt over sådan en fantastisk fed idé.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar