onsdag den 31. marts 2010

Jensens Bøfhus.. Endelig!

I dag har været en rigtig dejlig afslappende dag. Jeg stod op ved 9 tiden, og så sad jeg og slappede jeg en lille smule af. Derefter begyndte jeg på lidt arbejde inde i stuen. Jeg skulle sætte tape rundt ved panelerne, og så male kanten. Selve panelerne skal males senere, da gulvet først skal olieres. Det er sådan set det eneste arbejde jeg har lavet i stuen i dag.

Senere, ved 16 tiden, tog Lea og jeg ind på strøget for at købe fødselsdagsgave til far, og diverse andre ting. Vi fik købt to cd'er til far, en med jazz og en med rytteriet. Så tog vi i Magasin, for jeg havde 300kr jeg ville bruge i Mac, men det blev ikke til noget. Jeg bliver altid ret nærrig når jeg endelig kommer til Mac.. Det er så fandens dyrt! Så jeg fik bare købt to super flotte eyelinere fra gosh, en brun/guld agtig én, og så en blå/turkis. De er rigtig flotte.

Så tog vi på Jensens Bøfhus! Vi har lææænge ville tage på Jensens Bøfhus, men har ikke haft penge, men jeg har lige fået løn, og vi fik desuden 300kr af far og 100kr af mor, så det kunne vi sagtens.
Derinde bestilte Lea en rigtig lækker bøf med pomfritter og bearnaisesauce, og jeg fik grillet kyllingebryst, kartofler og en rigtig lækker tomatagtig sauce. Det smagte super godt! Til dessert fik vi hver en skål softice med krymmel og chokoladesovs! Til maden købte vi desuden en stor kande cola. Det var alt sammen super lækkert, men ikke noget totalt wow. Det var ligesom man havde forventet.. Det var rigtig godt.
I alt kom det til at koste 491kr, så det var ret så dyrt, men kanden med cola koste også godt og vel 100kr, og Leas mad koste 200! Så dyrt var det, men det smagte altså også godt.
Jeg tror godt at jeg kan sige, at det ikke er sidste gang at jeg var på Jensens Bøfhus. Stemningen var desuden rigtig god, og tjenerne var rigtig servicemindede. Skønt!


//AWFOM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar