fredag den 18. juni 2010

DONE! Thank you very much!

Yes mand, så er vi endelig færdige med det skrækkelige projekt! Fremlagt og det hele! Ej, det har nu ikke været så slemt igen, det har dog været ret stressende og hårdt den sidste uge. Men i dag har vi så fået fremlagt, og hvis jeg selv skal sige det, så gik det skide godt! Vores gruppe var den sidste, og det havde jeg ingen problemer med. Faktisk blev jeg mindre nervøs af at sidde og vente, og se på de andres fremlæggelser. Så da vi endelig skulle fremlægge, var jeg faktisk ikke særlig nervøs. Desuden brugte jeg ikke engang mit papir, så jeg er ret godt tilfreds med mig selv. Desuden var vores PowerPoint blevet så flot, efter jeg havde siddet og lavet den fin i går. Vores lærer lød også til at synes om både fremlæggelsen og selve opgaven. Og for at være helt ærlig, så synes jeg at vores fremlæggelse var den bedste.. eller i hvert fald en af de bedste.
Så nu er det endelig overstået, og der er kun en uge tilbage inden det er sommerferie! Det bliver rigtig rart at kunne slappe af. Jeg tror jeg vil læse rigtig meget i ferien, og så skal vi jo til Sverige. Det er første gang, vi tager til Sverige om sommeren, så det bliver super fedt at prøve. Dog er det lidt surt at vi kun har tre ugers sommerferie. Det bliver lidt svært, når man er vand til 6 uger. Men det skal nok gå.

I dag har været en hyggelig og afslappende dag. Jeg har bare chillet lidt, spist is, lagt neglelak (rød!). Her til aften har hele familien set Slumdog Millionere. Vi har alle ville se den i lang tid, og nu har vi så endelig fået set den.. og wow! Det er godt nok en af de bedste film jeg har set i lang tid. Så smuk og rørende, og bare helt fantastisk!

I morgen skal jeg til fødselsdags-brunch hos Marie, og det skal nok blive rigtig hyggeligt! Det er også ved at være et godt stykke tid siden, at jeg har set hende! Så det glæder jeg mig til


//AWFOM
PS: Uh, Lea og jeg har desuden set de to første afsnit af Dexter sæson to. NICE. Vi elsker seriøst Dexter. Det er sådan en fed serie!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar