lørdag den 26. juni 2010

FERIE! Grill-aften med klassen!

FERIE FERIE FERIE!
Nu har jeg endelig ferie, hvilket jeg har ventet på de sidste 2 uger. Godt nok er min ferie ikke særlig lang, men man må tage hvad man kan få :D. Og jeg glæder mig så meget til bare at slappe af, og læse, og hygge med familien, og jeg glæder mig især rigtig meget til at vi skal til Sverige, da ve aldrig har været i Sverige om sommeren. Så det skal nok blive rigtig godt!

I dag har hele (med nogle undtagelser) klassen været på besøg til grill-aften, og det har bare været smadder hyggeligt. Folk kom dog en halv time - en time senere end vi havde aftalt, men det var okay. Da alle var kommet, smækkede folk deres kød osv på grillerne. Vi havde 3 griller og bonfire-bålet, og det var vidst også ret passende. Ellers var der salat, brød, bulgur, Ifrahs specielle forårsruller(som ikke rigtig var forårsruller, men jeg ved ikke hvad jeg skal kalde dem), og andre gode ting. Jeg blev dog hurtigt ret mæt, så jeg fik ikke spist begge mine kyllingestykker.

Senere, da vi havde spist og slået maver, gik vi hen til den plæne der ligger ved Troldehøjen og spillede rundbold. Det var super hyggeligt og sjovt, selvom jeg var på taber-holdet. Og vi spillede selvfølgelig med den dumme regel at der var opgiver, eller opkaster eller hvad det hedder. Så jeg kunne ikke rigtig ramme bolden :D

Da vi kom tilbage til huset, ristede vi skumfiduser over bonfire-bålet, og det var virkelig underholdende og sjovt. Og fedtet! Jeg kom også til at sætte mig i en skumfidus, som klistrede virkelig meget, og oven i det havde jeg også sat mig i en fuglelort, åbenbart.
Ellers sad vi bare ved bordet og hyggede og snakkede, og så tog folk eller hjem ved 23.30-00.00 tiden. Jeg tror, at folk havde det rigtig dejligt og hyggeligt, det virkede i hvert fald sådan, så det var jo rigtig dejligt!

Nabila havde desuden sin 5-årige datter med, og hun var bare så dejlig. Hun løb rundt, og var bare så glad, og udadvendt. Så sød og charmerende! :]
Og så fik jeg endda værtindegaveblomster af Amalie, hvilket bare var så sødt af hende! :D

Så nu har jeg ferie, og det bliver lææææækkert! Nu er klokken ret meget, men jeg bahøver jo ikke at stå tidligt op. jeg er faktisk ret træt. Man bliver ret træt at at være værtinde :D


//AWFOM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar